העולם העסקי של היום דורש מאיתנו מיומנויות תקשורת וכתיבה גבוהות באנגלית כגון: התכתבות במיילים; כתיבה ברשתות חברתיות עסקיות דוגמת Linkedin; כתיבת דו"חות עסקיים; כתיבה טכנית; הכנת מצגות וחומרים לפרזנטציה; כתיבת תוכן שיווקי ופרסומי; כתיבת סיכומי פגישות ועוד.

לכל סוג תוכן יש כללים משלו. בעת הכתיבה עלינו לזכור כי התוכן שאנו כותבים מייצג אותנו לטוב ולרע, ולכן עלינו לנסח את המסר בצורה ההולמת ביותר, ולהימנע מטעויות נפוצות כמו תרגום ישיר (מילה במילה) מעברית לאנגלית שאינו מעביר את המשמעות הרצויה. ישנם הבדלים מהותיים בין כתיבה באנגלית יומיות ולא פורמלית של מיילים , סמסים, וצ'אטים. לבין כתיבת תוכן מקצועי פורמלי באנגלית כגון מצגת רשמית חצי-שנתית או דו"ח סיכום פעילות של החברה וקורות חיים. יש להקדיש חשיבות גדולה לבחירת הסגנון וכללי הכתיבה בהתאם לנמען אליו מיועד התוכן.

לדוגמה – עלינו להתחשב בקהל היעד, ולפיו להחליט באיזה סגנון כתיבה לבחור: כתיבת תוכן שיווקי או פרסומי לאתר האינטרנט של העסק, הפונה לקהל הרחב, תהיה שונה בתכלית מכתיבת פנייה אישית למנכ"ל החברה שעימה אנו רוצים להיכנס לשותפות עסקית.
התקשורת העסקית עם נמען שיש לנו איתו הכרות אישית, תהיה שונה מנמען שאיננו מכירים באופן אישי, או מנמען שאין לנו שליטה עליו (כמו קהל הגולשים באתר האינטרנט של העסק שלנו). גם עם נמענים 'מוכרים' לפעמים נרצה לשמור על ריחוק מסוים, או להפך – אולי נרצה לקרב את הנמען, 'לשבור את הדיסטנס' ולנסות לפתח מערכת יחסים עסקית קרובה יותר.
גם בתכנים שיווקיים שנרצה להפיץ באופן נרחב או ממוקד, עלינו לבחור את השפה השיווקית שנבחר להעברת תכנים אלו, שפה זו תשתנה בהתאם למסר ולקהל היעד אליו נרצה לכתוב: אם נרצה להעביר מסר של רצינות ורשמיות, נבחר בשפה שונה מאשר תוכן שפונה לקהל צעיר יותר, או מפרסם שירות \ מוצר עממי יותר. אם נפנה לקומץ מצומצם של מנהלי חברות מסוימות, ייתכן שנרצה לבחור בתוכן אישי יותר, או להשתמש בשפה גבוהה ורישמית יותר, מאשר במצב שבו נפנה לקהל הרחב אליו ננסה לפנות בסגנון פחות רשמי ויותר "בגובה העיניים".
רכישת יכולות גבוהות ומגוונות בכתיבה תעזור לכם להביע את עצמכם היטב ותאפשר לכם לבחור בסגנון הכתיבה הנכון, על ידי שימוש בקודים ברורים של שפה, משלב ואוצר מילים, אשר בסופו של דבר יוכלו להעביר הלאה על הצד הטוב ביותר את המסר שאנו מעוניינים להעביר לנמען.

בקורס כתיבה עסקית ב-TOPPREP נלמד:

–  את כללי הכתיבה הפורמאלית

–  נכיר סגנונות כתיבה רשמית שונים

–  נלמד כיצד ליישם בתוכם את השפה העסקית

–  כללי הדקדוק ואוצר המילים העסקי שהכרנו בקורס.

כך נוכל להגדיל את מגוון האפשרויות להתבטא ולהעביר מסרים בשפה הכתובה ולהיות בטוחים שהצלחנו להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

אפשרויות הלימוד כתיבה עסקית ב-TopPrep

שיעורי דיבור אישיים מול מרצה OnLine

  • שיעורים באינטרנט עם מרצה אישית
  • ללא בזבוז זמן יקר על נסיעות ופקקים וחיפוש חניה
  • גמישות רבה בזמן השיעורים

שיעורי חיזוק ממוקדים

שיעורי חיזוק אישיים בנושאים הרלוונטיים עבורך כגון: התכתבות במיילים; כתיבה ברשתות חברתיות עסקיות דוגמת Linkedin; תיבת דו"חות עסקיים; כתיבה טכנית; הכנת מצגות וחומרים לפרזנטציה; כתיבת תוכן שיווקי ופרסומי; כתיבת סיכומי פגישות ועוד…

שיעורי דיבור אישיים 1 על 1 מול מרצה

קורס הכנה פרטי המתקיים ביום ובשעה הנוחים לך

למגוון מאמרים